Business Card Reader voor Zendesk Sell: Contactinformatie moeiteloos overzetten naar uw CRM-systeem.
Business Card Reader voor Zendesk Sell is een mobiele applicatie waarmee gebruikers contactinformatie van papieren visitekaartjes kunnen overzetten naar hun CRM-systemen. Ontwikkeld door MagneticOne Mobile, is deze app exclusief ontworpen voor Zendesk Sell en biedt het een snelle, veilige en efficiënte manier om visitekaartjes te digitaliseren. Met slechts twee tikken kunnen gebruikers een foto maken van een visitekaartje en de app zal automatisch alle gegevens herkennen en exporteren naar hun CRM-systeem.
Deze app biedt een eenvoudige en intuïtieve interface, met ingebouwde integratie met Zendesk Sell en ondersteuning voor 25 herkenningstalen. Het bevat ook unieke functies zoals de mogelijkheid om uitgebreide persoonlijke gegevens van het contact uit de database te halen, een brief met uw contactinformatie naar een opgeslagen contact te sturen en de locatie van het herkenningsproces op te slaan. Business Card Reader voor Zendesk Sell is beschikbaar in een gratis versie met beperkte herkenning van visitekaartjes, evenals pay-as-you-go-plannen en bedrijfslicentie-opties.
Beoordelingen about Business Card Reader for Zendesk Sell
Heeft u geprobeerd Business Card Reader for Zendesk Sell? Wees de eerste om uw mening te verlaten!